020 $a978-84-16946-86-0
041 $aEuskara
080 $a37
090 $sCompra
092 $aMO_IPES $bMO_IPES $eMO_IPES
1001 $ahooks, bell
24510$aTransgresioa irakasgai $bHezkuntza askatasunaren praktika gisa $hLibros
250 $a1ª ed.
260 $aPamplona $bKatakrak $c2023
300 $a216 p. ; 21 cm.
500 $aNora Salbotx (Prol.) - Amaia Apalauza (Trad.)
501 $aHezkuntza krisi larrian dago. Ikasleek, askotan, ez dute ikasi nahi, eta irakasleek ere ez dute irakatsi nahi. Herrialde honen historian sekula ez bezala, gure gizartean irakas-praktikek sortu dituzten aurreiritziei aurre egin behar diete hezitzaileek, baita ezagutzarako modu berriak eta ezagutza partekatzeko bestelako estrategia batzuk asmatu ere. Pentsalari kritiko aurrerakoiek eta kritika sozialean jarduten dutenek irakaskuntza funtsezko aferatzat hartzen ez badute, nekez helduko diogu krisi horri.
65014$aAutora afroamericana
950 $aCoeducación
950 $aPedagogía feminista
950 $aRacismo
950 $aClases sociales
950 $aErotismo
951 $aEstados Unidos. Kentucky
  
  • © Fundación IPES Fundazioa, 2019
  • 102 novadoc
  • 868 61 02 92